محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسر مامانی

هشت و نه ماهگی محمدرضا

1392/6/7 10:52
نویسنده : مامانی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خیلی خیلی شرمنده ام که اینقدر دیر به دیر وبلاگت و به روز میکنم. این روزا خیلی تنبل شدم امیدوارم من و ببخشی کوچولوی ناز مامان.ماچ

محمدرضای گلم جدیداً یاد گرفتی بگی بَ بَ بَ یعنی بابا - ما ما ما یعنی مامان- بوم بوم یعنی ماشین وقتی هم بابایی میخواد لباس بپوشه بره بیرون خودت و میندازی روش که منم با خودت ببر

و بعد از کلی تنبلی بالاخره یادگرفتی چهار دست و پا راه بیفتی

دندونات هم هنوز در نیومدن ناراحت همینطور هم از دهنت آب میریزه خوشمزهیعنی کلافه شدم از این آب دهنت کلافهمرتب باید لباستو عوض کنم . 

آخرین باری که بردمت بهداشت وزنت شده 9200  که تو این دوماه فقط 400 گرم اضافه کردی و به قدت هم 4 سانت اضافه شده.

از وضعیت غذاخوردنت هم تقریبا راضی ام. فرنی و کاسترد رو خیلی دوست داری . بستنی رو که دیگه نگو عاشقشیخوشمزه ولی من زیاد بهت نمیدم چون میگن دندونات دیر درمیاد.

 

اینم چند تا عکس از محمد رضا که باید زودتر از اینا میذاشتم .ابرو

 

 

 

پسرم در حال ذوق کردن

 

 

 در حال وارسی کردن ماشینش


 

در حال مزه مزه کردن بیلچه کامیونش

 

 

بدون شرح ...

 

 

این و نمیتونم بذارم دهنم متفکر چه کار کنم؟

 

 

 

برم سراغ لباسشوییچشمک

 

 

وایییییی مامان اومد استرس

 

 

نگاه کنین چه تمیز شدم خجالت

 

 

بذار به مامانی زنگ بزنم به من زنگ بزن

پاهاش و ببین نیشخند

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دایی محمد رضااااا
31 شهریور 92 23:28
محمد الهی دایی فدات بشه قربون خندهات =
خواهر من وبلاگه قشنگی واسه ممدم درست کردی ممنون


مرسی داداشی
ترنم
31 شهریور 92 23:58
سلام وبلاگتون بسیار زیبا بود.


مرسی عزیزم لطف داری
مامان کوثری
6 آبان 92 16:05
با سلام وبلاگ ما خدمات زیر را به شما ارائه میکنم طراحی و چاپ انواع تم های تولد ،دندونی ، قدم ، سیسمونی و ... طراحی تقویم، کارت پستال و ساخت انواع کلیپ های زیبا با عکس کودک شما حتما طرحهای ما رو هم ببینید امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد منتظر حضور گرمتون هستم
مامانی درسا
27 آبان 92 2:27
گلم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله 120 ساله شی .....
مامانی
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم عزیزم خدا دختر کوچولوت و برات نگهداره
عسل
27 آذر 92 2:39
سلام رویا جون خداپسرت رو برات نگهداره . وب خوبی داری من وب مطبخت رو لینک کردم البته با اجازت . به نظرم خیلی به دردم بخوره یه وبی هم دارم که هنوز جوهرش خوش نشده خیلی تازه است البته خیلی هم ناشیانه . موفق باشید
پانی تم
29 دی 92 21:40
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم
ترانه
6 مرداد 93 0:48
سلام عزیزم.. پسره خوشگلی داری خدا برات حفظش کنه..مامان خیلی ماهی هستی چنین وب خوشملی برای نی نیت درست کردی گلم موفق باشی بوووووووووووووس
ترانه
6 مرداد 93 0:58
عزیزم لطف کن بیا وب من حتما سر بزن گلم..... چیزای خوب میبینی بووس بووس
ترانه
6 مرداد 93 1:05
عزیزم ادرس درست وبم اینه ببخش اون اشتباه شد بیا حتما وبم گلم.ممنون
نی نی عکس
25 شهریور 93 13:19
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامانی می باشد