محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پسر مامانی

اولين پست وبلاگ

1392/4/9 10:35
نویسنده : مامانی
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسركم 

ازامروز تصميم گرفتم وبلاگت و بنويسم . امروز دقيقاً وارد 21 هفتگي شدي .يعني نيمه اول بارداري رو به خوبي گذروندم. ولي از اول بارداري متوجه شدمكه ديابت بارداري دارم و زير نظر متخصص داخلي هستم و مجبورم در روز سه بارانسولين بزنم. قربونت برم پسركم حاضرم به خاطر تو هر سختي رو تحمل كنم.

تكونات يه هفته اي هست كه شروع شده مخصوصاً وقتي دراز ميكشم. بابايي دوست داره تكونات و ببينه ولي هر وقت مياد پيشت تو آروم ميشي.

راستييه چيز ديگه من و بابايي از وقتي فهميديم خدا بهمون يه پسر داده تصميمگرفتيم اسمت و بذاريم محمدرضا . نميدونم اسمت و دوست داري يا نه امااميدوارم خوشت بياد.

امروز سالگرد ازدواج من و بابايي . وارد پنجمين سال زندگي مشتركمون ميشيم . ايشالا سال ديگه تو هم پيشمون باشي . دوست دارم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بیقرار موعود
11 تیر 92 20:25
عه.......... من تازه فهمیدم !!! آدرسشو عوض کردی!!!! عزیزدلم این یکی خوشکل تره... الان لینکشو عوض میکنم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسر مامانی می باشد